Posted April 29, 201411 yr Hallo, Ook ik (wij) zijn beginnende moestuin eigenaren ...vanaf afgelopen Koningsdag zijn wij de trotse eigenaren van 200m2 moestuin grond...Vriendlief samen met vaders al wat ervaring, ik daarin tegen alleen een schooltuintje gehad en dat was het dan ook wel... dat vraag je je af waar begin je aan, ik kan alleen het antwoord geven, dat zou ik niet weten..hahha.. Ben mezelf druk aan het bij lezen en al vanaf zaterdag druk bezig geweest en ik moet zeggen, helemaal leuk! Veel mede moestuin buren leren kennen, die graag hun kennis delen:) zaliggggg...ook is het erg belangrijk voor ons dat onze zoons weten waar groenten en fruit vandaan komt, en dat ze ook hun handen vies maken, en niet altijd druk zijn met binnen zijn en alle techniese snufjes van tegenwoordig, er is ook leven buiten de ipad Leuk om hier lid van te zijn! Ik lees graag al jullie kennis en zal best een hoop vragen... Groetjes Chantal en gezin Bovenste foto zo kregen we het...onderste foto hoe het nu is Edited April 29, 201411 yr by Guest
April 29, 201411 yr Welkom en een mooi lapje tuin Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
April 30, 201411 yr Welkom Chilibase.nl de grootste Chilipeper dBase van Nederland http://chilibase.nl Chilimagazine.nl Chilipeper Nieuws http://chilimagazine.nl
April 30, 201411 yr Welkom, wat een verbetering na frezen. Veel moestuinplezier, wat gaat jullie zaaien en planten?
April 30, 201411 yr Author Bedankt voor de welkom... Wat we gaan planten weten we nog niet...we hebben nu wel prei staan... Zit nu even te kijken waar we het best onze zaden vandaan kunnen halen, iemand nog tips???? en zijn er dingen waarvan jullie zeggen, nouuuuu die moeten echt in je moestuin? Ik hoor het graag
April 30, 201411 yr Er zijn veel websites waar je zaden kan bestellen. Ik ben zelf tevreden over zaadhandel van der Wal. Maar.....de Lidl heeft nu ook nog zaden, wat je echt in je tuin moet hebben? Courgettes.....gewoon omdat ze leuk zijn. En meestal idioot veel oogst geven! Welkom trouwens!
April 30, 201411 yr Author Bedankt voor je reactie..leuk! We gaan is ffies bij de lidl kijken.. ..ben erg benieuwd
April 30, 201411 yr Wat je in je tuin zou moeten hebben = Wat je zelf graag eet. Je gaat niet aan het werk voor de kat zijn viool Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl