Jump to content

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Posted

Hallo,

Ook ik (wij) zijn beginnende moestuin eigenaren ...vanaf afgelopen Koningsdag zijn wij de trotse eigenaren van 200m2 moestuin grond...Vriendlief samen met vaders al wat ervaring, ik daarin tegen alleen een schooltuintje gehad en dat was het dan ook wel... dat vraag je je af waar begin je aan, ik kan alleen het antwoord geven, dat zou ik niet weten..hahha.. Ben mezelf druk aan het bij lezen en al vanaf zaterdag druk bezig geweest en ik moet zeggen, helemaal leuk! Veel mede moestuin buren leren kennen, die graag hun kennis delen:) zaliggggg...ook is het erg belangrijk voor ons dat onze zoons weten waar groenten en fruit vandaan komt, en dat ze ook hun handen vies maken, en niet altijd druk zijn met binnen zijn en alle techniese snufjes van tegenwoordig, er is ook leven buiten de ipad

Leuk om hier lid van te zijn! Ik lees graag al jullie kennis en zal best een hoop vragen...

Groetjes Chantal en gezin

Bovenste foto zo kregen we het...onderste foto hoe het nu is

image20221398802918.jpg

image20131398802919.jpg

Edited by Guest

Welkom en een mooi lapje tuin

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Welkom, wat een verbetering na frezen. Veel moestuinplezier, wat gaat jullie zaaien en planten?

welkom!

• Author

Bedankt voor de welkom...

Wat we gaan planten weten we nog niet...we hebben nu wel prei staan...

Zit nu even te kijken waar we het best onze zaden vandaan kunnen halen, iemand nog tips????

en zijn er dingen waarvan jullie zeggen, nouuuuu die moeten echt in je moestuin?

Ik hoor het graag

Er zijn veel websites waar je zaden kan bestellen. Ik ben zelf tevreden over zaadhandel van der Wal.

Maar.....de Lidl heeft nu ook nog zaden, wat je echt in je tuin moet hebben? Courgettes.....gewoon omdat ze leuk zijn. En meestal idioot veel oogst geven!

Welkom trouwens!

• Author

Bedankt voor je reactie..leuk! We gaan is ffies bij de lidl kijken.. ..ben erg benieuwd

Wat je in je tuin zou moeten hebben = Wat je zelf graag eet. Je gaat niet aan het werk voor de kat zijn viool

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

• Author

Hahaha daar heb je weer helemaal gelijk in