Katja1604 Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Ik heb net mijn komkommer in de volle grond gezet, maar zag dat de stengel aan de onderkant er nogal vreemd uitziet. Is de plant ziek? Valt hij nog te redden?De plant hangt ook op de aangetaste plek.Dit is de enige komkommer die het overleefd heeft Mocht dit niet meer goedkomen, kan ik nu nog nieuwe komkommets zaaien? Fijne dag verder! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Het klinkt niet goed maar een foto kan daar bij helpen. En nieuwe zaaien zou je nog net kunnen doen(niet te lang wachten dan). Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katja1604 Posted May 22, 2014 Author Share Posted May 22, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riverdale27 Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Goh, ik zou die plant zijn ding laten doen. Zaai alvast een reserve voor als het slecht zou aflopen. En geef de plant wat steun op dat punt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katja1604 Posted May 22, 2014 Author Share Posted May 22, 2014 Is iets dieper ingraven een goed idee? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Dieper planten tot aan de eerste bladeren. De plant zal op de ingegraven stengel nieuwe wortels aanmaken . Verder ziet deze komkommer er gezond uit en lijkt me die rare plek een 'normale' beschadiging. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. -- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts