Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Kweker in de Achterhoek.

bertrotterdam

Recommended Posts

Waarom moet deze zich persé in de Achterhoek bevinden als ik zo vrij mag zijn om te vragen aangezien u zelf uit Rotterdam komt?

Ik weet zo één twee drie nog niets, maar als me iets te binnen schiet hoort u het van mij.

Vriendelijke groeten,

Holland

Piet Oudolf voorbij Zutphen, in ieder geval ff bezoeken, hebben van álles moois, maar zal geen witte paprika hebben denk. Hoewel...

Waarom moet deze zich persé in de Achterhoek bevinden als ik zo vrij mag zijn om te vragen aangezien u zelf uit Rotterdam komt?

Ik weet zo één twee drie nog niets, maar als me iets te binnen schiet hoort u het van mij.

Ik kom 2x per week in de Achterhoek, en de kwekers in zuid-west Nederland heb ik wel een beetje gezien.

• 2 weeks later...

Vandaag ook eens bij Hiddink geweest. Het is echt vlak bij mij en kwam er ook wel eens zelf om een bloempje te halen of met opa en wist wel dat ze veel groente plantjes verkochten maar had daar nog nooit echt naar gekeken daar. Vandaag besloten er nog eens langs te rijden en eens te kijken. Inderdaad ruime keus aan allerlei groenteplanten en alles stond er mooi en netjes bij. Behalve de planten in de kas, die hebben het over duidelijk te warm gehad en de verkoop van dat spul loopt natuurlijk ook een beetje op zijn einde.

Maar verder inderdaad een mooi assortiment aan groenteplanten

Vriendelijke groeten,

Holland