Jump to content
appelvrouw

Wat heb je vandaag gekregen?

Recommended Posts

Ha, jullie zijn weer lekker thuis! 

Wij kregen 2 potten jam, zaden voor onze varkensvelden, gedroogd bonenkruid, tomatenzaden, pompoenzaden, een table acer pompoen, boodschappen uit Frankrijk, flessen eau de vie (als betaling voor varkensvlees) en aalbessen op eau de vie. 

En natuurlijk veel gezelligheid, een paar heerlijke vakantiedagen ;) Mijn kleren ruiken goed naar bbq en kampvuur :lol:

• Like 3

Vandaag een dagje zeeland gedaan

en ik heb een voorbeeld genomen aan Henk

en ben een uienveld in gedoken.

Dit veld lag er al weer klaar bij voor het volgende zaaisel maar er waren toch nog veel uien te vinden.

Morgen nog even uit de auto halen maar heb wel enkele kilo's geraapt en had nog veel meer kunnen rapen maar ik wou naar huis.

Ik bleek toch meer uien geraapt te hebben dan ik dacht dus een boel weggegeven en heb nu zelf nog een volle emmer.

Edited by angela
  • Like 1

Boerenkool! Het heeft nog wel niet gevroren 's nachts, maar dat maakt de buren niet uit. Vanavond eten we dus heerlijk boerenkool. Kan best met 28 graden.

• Like 1

Wij kregen 2 prachtige mokken, gemaakt door de vrouw van Weknow. Ik ga morgen proberen er een mooie foto van te maken (nu te donker), maar er zijn zoveel subtiele kleuren die wat veranderen als je de mok beweegt, dat het lastig is denk ik. 

Verder veel boompjes en struikjes, gezaaid of gestekt door Weknow. Voor in ons eigen bos, en dat van Appelvrouw :D

En natuurlijk gezelligheid, en onze honden vonden elkaar ook meteen leuk :) 

Edit: geen geweldige foto... maar het werd niet beter. In het echt is hij nog mooier ;) 

IMG_2236.JPG

• Like 1

@Rorror nog niks ontvangen!

Wel pakket van leven van het land met knof en nieuwe zaadjes, jaaaa! Zo grappig want was de zaden alweer vergeten en ben er helemaal mee in mijn nopjes.

d0c4e48e71245a2d487e7744755034b3.jpg

En... pompompommmm de Bio Zadendoos is binnen! Morgen op mijn gemak alles doornemen. Nu al zin in.