Jump to content

Wat heb je vandaag gekregen?

appelvrouw
 Share

Recommended Posts

Posted (edited)

Ik heb een hoop leuke zaadjes gekregen uit een ruilenenvelop 🤩 o.a. patisson, japanse zeekraal, turkse zonnebloem en aubergine. uiteraard ook netjes meer er in gestopt dan er uit gehaald 

Edited by marjoleinvdh
  • Like 2

• 2 weeks later...

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Witlofplantjes van mijn buurvrouw, ze was haar plantjes aan het uitdunnen. Gelukkig had ik net mijn tuinbonen geruimd, nu heb ik weer plek voor nieuwe dingen. 🙂

20210623_212504.jpg

Edited by Arja

Nog van harte jarige, mooie cadeau's. Gezien ik niks krijg, geef ik mezelf een cadeautje, mag jezelf toch wel wat goeds doen niet. Voor zoontje lief spaar ik dan het hele jaar en verwen die dan lekker. Manlief vindt cadeautjes niet nodig en ovedreven, nou lekker pech gehad.

Vandaag een grote lekkere caramel snoepje gekregen, van doctor bij de prik. En die bewaard voor zonemanneke, die heeft lekker gesmikkeld.

• Like 1

De keukentuin is de kleine groene oase van de keuken ...

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image
Posted (edited)

Een zwarte bes, een kruisbes en drie frambozen gekregen van mensen uit de buurt. Mijn vruchtentuin is weer uitgebreid. 

En een flinke toren p9 potjes, ik gebruik ze veel en het plantenasiel had nog veel liggen. 

Edited by Arja
  • Like 1

De volkstuin van vrienden bewonderd, leuk om te zien, want wij moestuinieren zelf bij ons huis. Bessen geplukt van hun overvloed, en een stekje van een lekkere munt voor de thee. 

Veel ideeën uitgewisseld, zij zijn net voor het eerste jaar bezig en wij inmiddels twee jaar, we verbazen ons over hoe veel we in de afgelopen jaren al geleerd hebben. 

Zo'n complex is best gezellig, ik had er slechte herinneringen aan, maar hier was de sfeer heel goed en er wordt veel kennis en overtollige plantjes uitgewisseld.

20210718_170514.jpg

• Like 2