Fajra Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Hoi iedereen!! Na vele maanden denken: Al die bladeren, en nergens geen bloemkool kwam er dan toch eentje uit .Paar dagen wachten en ze goed beschermen tegen het zonlicht, kan ik ze jullie tonen . Jullie reactie is welkom. Te vroeg? Te laat? Op tijd? Groetjes,Nick Quote "Gardening is cheaper than therapy and you get tomatoes!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Mooi grote bloemkool, goed gedaan hoor Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balto Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Wat een goed gelukte eerste bloemkool! Lijkt mij gewoon hartstikke rijp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jdw Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Jeemig, beetje vissen naar complimentjes zeker? Zou ze ook wel zo mooi willen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holland Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Wow! Quote Vriendelijke groeten, Holland Link to comment Share on other sites More sharing options...
sluipwesp Posted June 30, 2014 Share Posted June 30, 2014 Ik heb jaren professioneel bloemkool geteeld en ik kan je zeggen dat deze bloemkool de beste kwaliteit verdient I-IPrecies op tijd geoogst! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted June 30, 2014 Share Posted June 30, 2014 Ik droom er wel eens van, dat ik zo een mooie bloemkool mag oogsten! Zag afgelopen week dat er twee aan komen.....als die net zo mooi worden als die van jou, dan ben ik een gelukkig mens! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marjolein Posted June 30, 2014 Share Posted June 30, 2014 Ik zag net dat bij mijn bloemkolen een eerste bloemetje kon verwelkomen. Ik kan alleen maar dromen dat hij zal uitgroeien tot zo'n mooie bloem als die van jou! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted June 30, 2014 Share Posted June 30, 2014 Dat zijn wel nog geen bloemen hé Marjolein.Als ge ze laat staan tot er echt bloemen op komen dan kunt ge er niet meer van eten Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnoud Posted June 30, 2014 Share Posted June 30, 2014 Ik moet meteen aan het liedje denken: 'K heb hele grote bloemkolen... Tjonge wat een mooie bloemkolen,die waren het wachten wel waard. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted June 30, 2014 Share Posted June 30, 2014 Mooi ik hoop dat ze hier ook is een keer gaan lukken en zo groot worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnneB Posted June 30, 2014 Share Posted June 30, 2014 Wauw, gefeliciteerd!Welk ras is het? Wie weet zijn mijn komende kooltjes wel verre familie en dragen de genen de uitmuntende eigenschappen voort Quote Home is where the harvest is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts