Willie Wortel Posted July 3, 2014 Share Posted July 3, 2014 Voor forumleden die een grote tuin hebben is dit misschien wel wat, ik heb deze bank laten maken bij een werlozen jongerenproject, vonden ze wel een leuk klusje. Ik vind hem wel handig in gebruik want in het verleden moest ik altijd iemand vragen om hem te verplaatsten en aangezien we verschillende zitplekjes in de tuin hebben afhankelijk van het weer en de zonnestand krui ik hem nu zo naar de gewenste plek.Nog even de opmerking dat ondanks mijn forumnaam dit geen eigen idee is hoor, ik heb hem gewoon van internet geplukt.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connie Posted July 3, 2014 Share Posted July 3, 2014 Leuk bedacht.Alleen is het wel oppassen dat je je niet steeds stoot aan de uitstekende delen.(zou echt weer iets voor mij zijn om me daar keer op keer aan open te halen ) Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balto Posted July 3, 2014 Share Posted July 3, 2014 Wat een super handig en leuk ding! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted July 3, 2014 Share Posted July 3, 2014 Connie daar kun je een tafeltje overheen schuiven voor een drankje en n hapje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvO Posted July 3, 2014 Share Posted July 3, 2014 Leuk,Ik was iets dergelijks van plan voor m'n picknicktafel. Nu heb ik een concreet voorbeeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heleen1963 Posted July 4, 2014 Share Posted July 4, 2014 Op de site van Landleven staat de werkbeschrijving Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts