jootje Posted April 26, 2011 Posted April 26, 2011 Ik zit over een leiappeltje te denken. Maar ik heb alleen een plek over waar de zon niet direct op schijnt. Het is er wel licht en open, en er blijft ook wel warmte hangen, maar dus geen directe zon. Zijn er leiappeltjes ( eetbare) die onder die omstandigheden het goed doen? Quote
Frank Houweling Posted April 26, 2011 Posted April 26, 2011 Ik denk dat je gewoon een appelboompje kunt proberen. Ook niet in de volle zon geeft het nog wel eens een aardig resultaat. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
jootje Posted April 26, 2011 Author Posted April 26, 2011 Okee.....( had al op jouw fruitsite zitten nezuen) dus ik kan bv. zo`n elstar leiboompje/struikje proberen? Quote
Frank Houweling Posted April 26, 2011 Posted April 26, 2011 Ja, als ik jou zo hoor is het warm en licht genoeg voor een appelboompje. Kersen of pruimen zou ik niet proberen, daar is het denk ik iets te koud voor. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Recommended Posts