HJdTM Posted July 24, 2014 Share Posted July 24, 2014 Hallo allemaal,even een vraagje of nog iemand problemen heeft met zn knoflook die helemaal geel werd en later vlak voor het oogsten vorige week helemaal zwart eruit zag. en er was amper een bol gevormd. wel jammer ik moest alles weggooien. ik had info bij de leverancier gevraagd hierover en die zei dat ik de grond niet goed had bemest en patentkali had toegevoegd.ik heb alweer nieuwe knoflook besteld en hoop dat het volgend jaar beter is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted July 24, 2014 Share Posted July 24, 2014 Misschien kan je je vraag ook in de titel van het topic opnemen? Dan is het topic, en dus ook de reacties op je vraag, beter terug te vinden. Maar... waarschijnlijk had je eerst roest (een schimmel, zoek maar op met zoekfunctie rechtsboven, ook voor behandeling daarvan) in de knoflook, daarom is je groen zo snel geel geworden en vervolgens afgestorven. De bollen hebben daardoor niet kunnen groeien. In dit topic veel over knoflookgroei en roest e.d.:knoflook-t11599.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts