bjorn ricour Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 Sinds een paar dagen beginnen al men bladeren en nu ook de stelen van al men tomatenplanten bruin te zien en te verwelken.Nu heeft mij iemand gezegd moest ik dat voorhebben dat ik direkt al de planten moest wegdoen omdat dit dan de plaag ofzo zou zijn ?Nu al aan men planten hangen zeer veel tomaten die aan het rijpen zijn.Wat kan ik nu doen alles gewoon wegdoen of mag ik deze tomaten nog opeten Bjorn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holland Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 Phytophthora Planten weggooien, niet bij de compost doen. Als de vruchten nog niet zijn aangetast binnen neerleggen om af te rijpen. Zoek functie rechts boven in de hoek levert vervolgens de overige informatie wel Quote Vriendelijke groeten, Holland Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjorn ricour Posted August 11, 2014 Author Share Posted August 11, 2014 K thx Holland. Bjorn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts