runninggirl Posted August 23, 2014 Share Posted August 23, 2014 Er zaten meerdere vruchten aan een plant vast die leek op een courgetteplant. Dit is één van de vruchten. Ik vind het er uit zien als een soort komkommer maar die zijn toch niet oranje? Het mag duidelijk zijn dat ik dit niet zelf heb geplant... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted August 23, 2014 Share Posted August 23, 2014 Lijkt me een rijpe augurk, eentje dat ik niet gezien had in de kas zag er net zo uit. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
runninggirl Posted August 23, 2014 Author Share Posted August 23, 2014 Kan ik er nog iets mee doen? Inmaken? Of is dit niet meer lekker? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted August 23, 2014 Share Posted August 23, 2014 Zaad van oogsten (al heb je wel kans op kruisbestuiving dan, vooral als er andere soorten komkommers, augurken en pompoenen in de buurt zijn). Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted August 23, 2014 Share Posted August 23, 2014 Gewoon opeten, het schilletje eraf halen want die is nu waarschijnlijk wat hard. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
runninggirl Posted August 23, 2014 Author Share Posted August 23, 2014 Ok, schil er af en opeten gaan we doen. Eén deel van de zaden ga ik oogsten, kan ik daar meteen een keer mee oefenen. Dank voor jullie reacties! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts