sugarlevi Posted October 30, 2014 Share Posted October 30, 2014 Ik ben op zoek naar aardperen. Ik zag ze al in de ah en de biowinkel liggen, maar ik las dat er verschillende rassen in omloop, waarvan de een wat hoger wordt dan de ander. En we hebben maar een kleine moestuin, dus dan is een lage variant die ook nog tot bloei komt is dan leuker en handiger. Daarnaast ben ik ook heel hard op zoek naar de Japanse wijnbes. Snoeiafval om zelf te kunnen stekken ben ik ook heel blij mee.Frambozen zijn ook altijd welkom. En misschien dat er iemand is met eeuwige moes? Dan ben ik komend voorjaar geïnteresseerd in een stekje. Om te ruilen heb ik: Kruisbes stekken van de rode variant van de LidlVerse stekjes/snoeimateriaal van de Hinnonmaki Rod Marokkaanse muntChocolade muntAppelmunt Griekse Basilicum Aardbeien van Onbekend Merk Zaden:Hestia Spinazie (Breedblad, scherpzadig)Wortel (Onbekend Merk, heel veel) MeloenpeerPaprika Mini Belle RoodPeper Onbekend Merk, Chiltepin achtig, eentje is genoeg om van 5 liter tomatensoep een lekker verwarmend soepje te maken. Peper, Onbekend Merk, Cayenne peperTomaat Tiny TimTomaat rode dwergcherry van Onbekend Merk.Tomaat Zuckertraube Aubergine, Black Beauty Kamille, Echte Dropplant, WitDropplant, Blauw Komkommer, Delikatess Bloemen:Mirabilis Jalapa, wit en roze Quote "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvO Posted October 30, 2014 Share Posted October 30, 2014 Er woonde ooit een wijnbes in m'n heg. Ik snoei hem (haar?) gewoon mee met de heg. Ik zal komend weekend eens zoeken of er nog wat staat. (Help me zo nodig even herinneren via pb bijvoorbeeld.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted October 31, 2014 Share Posted October 31, 2014 Eeuwig moes kan je ook nu stekken. In principe heb ik alles voor je, alleen weet ik niet of je kan zeggen dat mijn (rode) aardpeer laag is.IK kom wel eens in het Gooi..je mag het ook komen halen Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sugarlevi Posted November 4, 2014 Author Share Posted November 4, 2014 NO Frankrijk, ligt niet heel erg op de route, ik kom de laatste jaren niet veel verder dan fontainebleau. Bedankt voor het aanbod in ieder geval. RvO ook bedankt. Wijnbessen heb ikinmiddels gevonden. Typische al maandenlang aan het speuren. En dan loop ik zo tegen een groepje aan die nodig een snoeibeurt nodig had. Quote "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts