Jump to content

Gezocht Omg. Utrecht: Aardperen, Japanse wijnbes

Recommended Posts

Ik ben op zoek naar aardperen. Ik zag ze al in de ah en de biowinkel liggen, maar ik las dat er verschillende rassen in omloop, waarvan de een wat hoger wordt dan de ander. En we hebben maar een kleine moestuin, dus dan is een lage variant die ook nog tot bloei komt is dan leuker en handiger.

Daarnaast ben ik ook heel hard op zoek naar de Japanse wijnbes. Snoeiafval om zelf te kunnen stekken ben ik ook heel blij mee.

Frambozen zijn ook altijd welkom.

En misschien dat er iemand is met eeuwige moes? Dan ben ik komend voorjaar geïnteresseerd in een stekje.

Om te ruilen heb ik:

Kruisbes stekken van de rode variant van de Lidl

Verse stekjes/snoeimateriaal van de Hinnonmaki Rod

Marokkaanse munt

Chocolade munt

Appelmunt

Griekse Basilicum

Aardbeien van Onbekend Merk

Zaden:

Hestia

Spinazie (Breedblad, scherpzadig)

Wortel (Onbekend Merk, heel veel)

Meloenpeer

Paprika Mini Belle Rood

Peper Onbekend Merk, Chiltepin achtig, eentje is genoeg om van 5 liter tomatensoep een lekker verwarmend soepje te maken.

Peper, Onbekend Merk, Cayenne peper

Tomaat Tiny Tim

Tomaat rode dwergcherry van Onbekend Merk.

Tomaat Zuckertraube

Aubergine, Black Beauty

Kamille, Echte

Dropplant, Wit

Dropplant, Blauw

Komkommer, Delikatess

Bloemen:

Mirabilis Jalapa, wit en roze

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"

Colonel Kurtz

NO Frankrijk, ligt niet heel erg op de route, ik kom de laatste jaren niet veel verder dan fontainebleau.

Bedankt voor het aanbod in ieder geval. RvO ook bedankt.

Wijnbessen heb ikinmiddels gevonden. Typische al maandenlang aan het speuren. En dan loop ik zo tegen een groepje aan die nodig een snoeibeurt nodig had.

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"

Colonel Kurtz