Jump to content

Aanbiedingen voor de moestuin 2015

Recommended Posts

Bij de Action kweekkasjes voor 2,99 ik had er twee meegenomen en ingeklaard gezet bij de kassa scanden ze er maar een dus jullie kunnen het wellicht ook proberen

En toen heb jij ze toch netjes erop gewezen dat je er twee had, anders is het toch gewoon diefstal?

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image
Bij de Action kweekkasjes voor 2,99 ik had er twee meegenomen en ingeklaard gezet bij de kassa scanden ze er maar een dus jullie kunnen het wellicht ook proberen

En toen heb jij ze toch netjes erop gewezen dat je er twee had, anders is het toch gewoon diefstal?

Behoorlijk kansloos Jory..

Folietunne 200*300*190 cm €99.95 bij Hornbach. Ook tomatenkasje en koude bakken hebben ze.

http://www.hornbach.nl/cms/nl/nl/folders/folder.html?data=data&type=wh&language=nl&regioncat=WH_0215_NL&onlinekatpage=1&regionver=NL&valid=28.02.2015

Bzzzz...

image25271424167425.jpgHallo,

Net via een link van vorig jaar deze aanbieding besteld.

10 tomaten spiralen voor 12 euro!!!!!!!

Kon het bijna niet geloven. Kreeg wel een bevestigings mail.

Ben heel benieuwd

http://www.tuinkassensite.nl/tuinkassen/acd-set-van-10-tomatenspiralen?productNr=10005104

Gr Jeroen

Hey Jeroen,

Hoeveel verzendkosten heb je moeten betalen?

Bedankt!

Hallo iedereen,

Had die aanbieding neergezet van die tomaten spiralen 10 voor 12 euro.... Dacht is vast te mooi om waard te zijn en.... Dat was deels ook zo!!!! Woon zelf in Alkmaar en voor opsturen kwam er nog even 15 euro verzend kosten bij

Je kon je ook ophalen in de buurt van Zwolle dan was het gratis..... Leuk geprobeerd maar zal voortaan eerst iets beter uitzoeken voor ik mensen blij maak met een dooie mus

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Vorig jaar had ik die folie kas van lidl gekocht en las toen veel negatieve verhalen dus zonder uitgepakt te hebben teruggebracht. Nu is ie er weer en twijfel ik weer...

Als ik m koop, komt ie in een hoekje te staan dus niet vrij. Wil m tegen de schuur en daarnaast zit de schutting.

Maar lees nog verschillende verhalen. Bij de ene gaat ie paar jaar mee bij de ander waait ie zo kapot.

Mijn tuinbuur had afgelopen jaar zo'n kasje van de Lidl. Ze heeft hem in mei ofzoiets opgezet en in oktober was het hele ding aan flarden gescheurd. Overduidelijk niet geschikt voor het 'open veld', misschien beter in een wat meer beschutte achtertuin?

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...