Jump to content
balkontuinder

MTFD zaterdag 2 mei 2015 - wie zijn erbij?

Recommended Posts

@gedee, eten zou dodelijk zijn voor mij. Ik heb ondertussen het stadium bereikt dat ik het niet eens meer kan aanraken zonder blaren te krijgen en al flink ziek van te worden. Dus moet altijd zo'n epipen bij me dragen.

Ik pas gewoon goed op en blijf bij alles varkens gerelateerd uit de buurt.

Vind het leuk om een paar gezichten bij de namen alhier te kunnen "plakken", dus besloten toch te komen

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

er zullen op de MTFD ook wel meerdere rondlopen die een epipen kunnen hanteren. (ikzelf o.a.)

misschien ook wel een prettig idee?

Vind het leuk om een paar gezichten bij de namen alhier te kunnen "plakken", dus besloten toch te komen

Ha, ha.....Herken ik helemaal ...zeker de eerste keer dat ik ging en nog helemaal niemand van gezicht kende. Op een of andere manier maak je toch voorstellingen vooraf, zeker als je van iemand allerlei berichtjes leest. Mijn ervaring in maart 2013 was dat mijn beelden meestal helemaal niet klopten... Zo stelde ik me "moestuiniers" vooral voor als gepensioneerden of zo Bleek helemaal niet zo te zijn

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Een keer leuk om naast de naamkaartjes ook schermafbeeldingen op te spelden? Stukje herkenbaarheid.

Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.

Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids

Zet me toch nog maar even op ovb. Ik heb best wel moeite met het feit dat het een zaterdag is.

Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.

Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids

Zet mij er maar bij alvast, moet nog even kijken of er kids/ man of iets meekomen ( en effe regelen dat ik word ontheven van mijn moederlijke plichten,:lol: )

Hej Bouwvrouwe,

Kan er niet bij zijn op 2 mei wegens nachtdienst, maar heb wel zaden over en zeer waarschijnlijk ook diverse soorten tomatenplanten dus als je ze een lift richting Zelhem wilt geven voor de liefhebber...

Hoi allemaal,

Ik ben net nieuw hier op het forum, en ik lees allemaal berichten over de MTFD.

Het lijkt mij erg leuk om te komen, ik heb alleen helaas geen stekjes en een beetje zaadjes over.

Heeft het dan wel nut voor mij om te komen?

heeft altijd zin, de MTFD is veel meer dan alleen ruilen.

als je iets wil ruilen kan dat ook met andere dingen. zo ruil ik bijvoorbeeld iets voor geleisuiker.

Edited by Guest

Er zijn ook mensen die niet ruilen maar gewoon gezellig komen kletsen en kennis maken met elkaar lekker lunchen of bij Jorieke naar de varkens komen kijken.

En als je een plantje ziet wat je graag zou willen op iemand zijn ruillijst gewoon vragen de meeste vinden het helemaal niet erg om zo iets weg te geven.

Hoi allemaal,

Ik ben net nieuw hier op het forum, en ik lees allemaal berichten over de MTFD.

Het lijkt mij erg leuk om te komen, ik heb alleen helaas geen stekjes en een beetje zaadjes over.

Heeft het dan wel nut voor mij om te komen?

Wij werden lid van het forum op maandag 22 september 2014 en gingen zondag 28 september naar de MTFD - geen minuut spijt van gehad.

Niet iedereen loopt met 5 A4-tjes rond aan ruilafspraken.

“The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna

Het is gewoon een gezellige forumdag, al ben ik zelf nog nooit geweest. Het ruilen lijkt me een bijkomend voordeel van elkaar ontmoeten, maar is natuurlijk geen pre!

Hartelijk bedankt allemaal voor jullie reacties, okay dan ik ga gewoon

Mijn zoon en dochter willen dit ook meemaken kan dit wel?