Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

Wat een geleuter/gezever

Geplaatst:

whahah echt die reactie van willy

kweet niet maar as je naar een paar dagen en een discussie gelijk al de beheerder moet mailen om je account te wissen om dat je lik op stuk krijgt? grow up zeg

had laats zelf een discussie .. nik mis mee . is een forum ook voor.. maar om gelijk me account te wissen.. echt niet ben geen belg

Willy is een aardig mens waar je nog een hoop van kan opsteken.. misschien wil hij je wel meenemen naar het mtfd

"Natura non nisi parendo vincitur "

Geplaatst:
Als je eigen vervoer hebt wel jah!

zelfs zonder eigen vervoer. er zijn hier ook leden die een ander lid een lift geven.

maar op deze manier maak je je natuurlijk niet echt geliefd voor een lift.

Geplaatst:
whahah echt die reactie van willy

kweet niet maar as je naar een paar dagen en een discussie gelijk al de beheerder moet mailen om je account te wissen om dat je lik op stuk krijgt? grow up zeg

had laats zelf een discussie .. nik mis mee . is een forum ook voor.. maar om gelijk me account te wissen.. echt niet ben geen belg

Willy is een aardig mens waar je nog een hoop van kan opsteken.. misschien wil hij je wel meenemen naar het mtfd

in zo een mentaliteit wil ik niet meer lid blijven!!

Geplaatst:

Een bloempje meer of minder, wat maakt het uit?

Jammer genoeg is het hier ook aan onnozelaars verboden om vervoer van vee te doen, dus kan ik die persoon niet meenemen naar de MTFD.

Krijg ik net onder mijn voeten van mijn Bazin, ik mag zo luid niet lachen, ze verstaat de tv niet meer!

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

"Natura non nisi parendo vincitur "

Geplaatst:

Ik vind de eerste reactie van Willy ook wel scherp (hij impliceert toch duidelijk dat ze geen goede mentaliteit heeft en hij lacht haar ook wat uit). Maar als je wat langer op het forum zit, zie je dat hij altijd zo scherp reageert en het vaak goed bedoelt. Nadeel van een forum: dat je als nieuweling op het forum de schrijfstijl nog niet kent van de mensen.

Daarna is het topic veel te persoonlijk geworden.

Ik ben trouwens van Lokeren, Oost-Vlaanderen, België

Wat mij wel leuk lijkt, is een kaart van Nederland en België met daarop de plaatsen waar iedereen zit, kun je kijken wie bij jou in de buurt woont en daarmee misschien wat berichten en dergelijke uitwisselen (Zo heb ik dankzij de zadenenveloppe Waaslander al ontmoet).

aangepast door Gast

Geplaatst:

zelden zo gelachen op het forum

Willy zou zo als standup comedian aan de slag kunnen

Geplaatst:

Achja, oudjes moet je laten doen, niet zinvols mee!!

Zoals ik je al eerder zei oude rakker,ik ga je nog leuk beginnen vinden!!

Leuk dat je even in mijn privé binnen kwam, kijk uit naar je komend berichtje.

Geplaatst:

Respect voor ouderen is hier ver te vinden, wordt zo wel een vermakelijk topic en toch ook een verschrikkelijk topic.

Willy toch maar de bloempjes buiten zetten?

Een lift van Willy had mij wel leuk geleken, misschien toch een uitzondering voor een ram Willy

Geplaatst:
"Bloempje91

Jij bent zeker de wederhelft van aalterse willy, lijkt me!

waar haal je het lef vandaan om zulke dingen te beweren!

als je goed kan kijken en lezen.....

hoop ik toch dat je het onnozele benul hebt dat lelystad kilometers van belgie afligt!!!

verder gesproken.....

ga ik geen energie meer steken in deze onbeduidende onnozele nieuwkomer

kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

http://guppedup.blogspot.nl/

Geplaatst:

Greetje, zo goed kan dat bloempje nog niet lezen, school is nog niet af.

Enne, zo ver is het nu toch ook weer niet hé, een goede vijfhonderd kilometer, wat is dat nu met het openbaar vervoer????

Alleen jammer dat dit forum hier feitelijk niet voor dient.

Alhoewel, een goede frisse wind kan wonderen doen, als het maar geen noordoosterwind is, die zijn te kil in dit seizoen.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

aalterse.....

ik zeg u:

allé zulle wij dan maar samen ene pint drinken op den onnozele bloem91?

proost!

ik hoop dat ze de weg van weg wezen kent

kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

http://guppedup.blogspot.nl/