Angelaaa91 Posted April 6, 2015 Posted April 6, 2015 Beste allemaal, Mijn naam is Angela.Onlangs ben ik zo in de ban geraakt van het kweken van je eigen groenten door de AH moetuintjes dat ik nu een aantal vragen heb.Die zal ik in een ander onderwerp gaan stellen, ik ga me eerst verder even voorstellen. Ik ben 23 jaar en woon in Hoogeveen. Ik ben getrouwd en wij hebben een dochtertje van 13 maanden.Nu ben ik voor haar begonnen met het kweken van groenten d.m.v de moestuintjes van de AH.Het bevalt me zo goed dat ik dit ga doorzetten. Leuk vermaak en kan me er gek genoeg mijn rust in vinden als ik er even elke dag mee bezig ben. Echt even mijn zen momentje zeg maar. Mochten jullie nog vragen hebben stel ze gerust! gr Angela Quote
petersmit Posted April 6, 2015 Posted April 6, 2015 Hallo Angela, leuk om te horen! Helemaal nu je bijna alles direct buiten kunt zaaien! Veel plezier Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
Angelaaa91 Posted April 6, 2015 Author Posted April 6, 2015 ik heb momenteel alles nog binnen staan,...moet eerst even een aantal bakken zien te vinden voor de plantjes aangezien ik verder geen tuin heb. Lees: balkon.... Ik las zojuist dat ik mijn broccoli ook voor het raam vandaan moet halen en op een koele plek moet zetten,....dus dan dat eerst maar eens doen Quote
Stan Posted April 6, 2015 Posted April 6, 2015 Welkom en we zijn gek op foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Jorieke123 Posted April 8, 2015 Posted April 8, 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geertlaurent Posted April 17, 2015 Posted April 17, 2015 Veel succes met het verpotten van de AH zaailingen Quote
Recommended Posts