Bouwvrouwe Posted April 29, 2015 Author Share Posted April 29, 2015 Ik heb wel interesse in de smeerwortel en het longkruid. Zit hier iets bij wat je zou willen? - zaad van Agastache After Eight (ruikt en smaakt naar 'after eight', bloem en blad eetbaar, lila/blauwe bloempjes en donkerpaars/groen blad)- zaad van Mirabilis jalapa Lime Light (felroze Nachtschone, iets minder sterk geurend dan andere soorten)- Zaailing van lavendula multifida (eenjarige lavendel met net 2 echte blaadjes, blad schijnt heerlijk te geuren bij aanraking, "iets van lavendel, Salie, of Bonenkruid, lastig uit te leggen, een warm kruidige geur" en zowel blad als bloem is eetbaar) Ik ga vrijdag nog wel even verder graven in de tuin voor je, geen probleem, beide neem ik mee.En die plantjes die je opnoemt: klinkt allemaal goed! Graag dus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna3 Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Pimenta munt is ook lekker, graag! De rest heb ik genoteerd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts