Bouwvrouwe Posted April 19, 2015 Share Posted April 19, 2015 (edited) een eerste conceptlijst van mijn aanbod bonen> patrijzenoogjes /plantje of zaad> paaseitjes /plantje of zaad> zeegroene stokflageolet / zaad> rijstkorreltjes / zaad> giethoornse weekschil> zeeuws vlaamse boterboon> rieserboon erwt/peul> langerdijker bleekbloei> vroege veense kool> schotse krul boerenkool (scotch blue curled dwarf) / plantjes> kool mix (kans op paarse broccoli, paarse spruitjes, bloemkool, groene spruitjes) / zaad tomaat> millefleur cherrytomaat / plantjes aubergine (soort niet zeker)> plantje boomspinazie /zaad 2013 bloemzaad:-lage zonnebloem Plantstekken:smeerwortel gekweekt (rood/wit/blauw bloeiend)bamboe (3 mtr hoog, beetje woekerend)longkruidkoeienoog persicariamoederkruidkerriaplantguldenroedekoeienoog Edited April 20, 2015 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted April 22, 2015 Share Posted April 22, 2015 hey, ik had al eerder gereageerd maar blijkbaar is dat niet goed doorgekomen. Ik zou van jou graag de erwt en koeienoog willen. Jij wou van mij toch een frambozen stek ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 22, 2015 Share Posted April 22, 2015 dubbele topic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 22, 2015 Share Posted April 22, 2015 Tjonge wat een potje maakt die Bouwvrouwe er van Ik had de boel al netjes in een apart topic gezet voor je Ik doe deze op slot, je kunt hier verder: ruillijst-bouwvrouwe-2-mei-2015-t17244.html Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts