pongo Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 Door omstandigheden (reis) zal ik mijn tomatenplanten maar rond 15 juni in mijn tunnelserre kunnen planten. Ik vraag mij af of dat niet te laat is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 Hallo Pongo, Dat is niet te laat. De plantjes staan neem ik aan nog in pot en zullen daar alvast de eerste bloemtrosjes ontwikkelen. Je hebt dus zeker nog oogst van deze planten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petersmit Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 Hallo pongo, Ja, dat kan zeker, alleen het moment van oogsten wordt wel einde seizoen. Mocht het 'rood' worden van alle tomaten niet lukken, kun je de laatste altijd nog achter het glas rood laten worden. Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dries_86 Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 Geef ze gewoon voldoende grote pot zodat je niet teveel opbrengst verliest en dat komt helemaal goed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waaslander Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Door omstandigheden (reis) zal ik mijn tomatenplanten maar rond 15 juni in mijn tunnelserre kunnen planten. Ik vraag mij af of dat niet te laat is. Geen ervaring mee ,maar ik vraag me wel 1 ding af? Je schrijft mijn ,heb je deze dan al gezaaid ? Als het zo is en het gaat waarom plant je ze nu niet uit ? Verzorging zal wel zelfde zijn in serre of er buiten in potten . Of gaan ze tijdelijk naar ergens anders? Want jonge plantjes zullen in die maand ook opgebonden (en zo) moeten worden in pot of serre maakt niet uit . En ik betwijfel dat je rond half juni nog tomatenplanten in de handel zou kunnen verkrijgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts