Ti-Ta-Tuintje Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Dag Lieve Moestuiners!Mijn eerste postje en gelijk een vraag: wat groeit hier? Even ter verduidelijking: we wonen hier pas sinds een jaar en kort nadat ik vol enthousiasme ben gaan zaaien vorig jaar is mijn vriendin bevallen. Wat waar is geplant ben ik sindsdien helaas vergeten... Alvast dank voor jullie hulp en ik zal door het seizoen heen wat meer postjes delen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 tsja...beetje spinazie, koriander? sla, prei? en een hoop ongwenst kruidtip: als je 1 soortje zaait meteen een label erbij, en idd niet 1 minuut later ivm geheugen menselijk ras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieke81 Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 Is dat op de onderste foto, in het vak links geen aardbei? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flup Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 Linksonder zou zeker aardbei kunnen zijn en die magere sprieten misschien wel bieslook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts