MaupyOnRide Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Hallo mensen met de groene vingers! Ik zal mezelf even voorstellen.Ben een jonge man van 25. Ben zelf iemand die al jaren bezig is met planten. Sinds vorig jaar beetje begonnen aan een "fruittuin". Omdat wij een gebrek hebben aan ruimte, heb ik grotendeels in potten en een zelfgemaakte bak staan.Zo heb ik 2 druiven (witte en een blauwe), aardbeien, zure kers, en rozemarijn (geen fruit ) Ik heb ik momenteel zaaigoed, net paar dagen in kweekbak. Tevens ben ik ook dol op Hortensia's, en die ben ik ook volop aan het stekken, tevens geen fruit/kruid/groenteOok rozemarijn staat in de stek. Ik ben meer iemand die graag leuk vind om dingen te vermeerderen en zo ook eventueel andere mensen blij mee te maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaupyOnRide Posted May 6, 2015 Author Share Posted May 6, 2015 Dankjewel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 Welkom en we zijn gek op foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rivierenvrouw Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yosha Posted May 8, 2015 Share Posted May 8, 2015 Welkom op het forum! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts