Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Winnaar prijsvraag handgesmeed harkje

Jorg

Recommended Posts

In samenwerking met smid Reinier Hoving kon je afgelopen maand een uniek handgesmeed harkje winnen.

De oplossing van de puzzel is: Klavertje vier

Uit alle inzendingen is één winnaar geloot, ik mag Claudia69 feliciteren met het harkje. We nemen contact met je op voor je adresgegevens.

Smederij Reinier Hoving

Het unieke gereedschap is gemaakt door Smederij Reinier Hoving. Ambachtelijk smeedwerk is een sterk en veelzijdig product met zowel functionele als decoratieve mogelijke toepassingen. Van ijzer kun je alles maken als je het geheim van de smid eenmaal kent. Reinier vangt en vereeuwigt zijn passie, kennis en kunde graag in Sterk Smeedwerk. Reinier geeft tevens workshops en cursussen smeden. Meer informatie? http://www.sterksmeedwerk.nl/

https://www.moestuinforum.nl/kroontjes-en-steeltjes-prijsvraag-t16980.html

Oh super, wat een fijne verrassing - daar ben ik echt heel blij mee! Hartelijk bedankt

Lijkt me veel te mooi om echt te gebruiken, anderzijds ook zonde van het vakmanschap om dat niet te doen.

Mijn zoon zal jaloers zijn, hij vindt smeedwerk cool en zou dat zelf ook wel willen kunnen. Wie weet brengt dit hem op ideeën.

Edited by Guest

Het hakje werd vandaag met de post bezorgd en ik moet bekennen dat ik het meteen ook eventjes heb geprobeerd Ligt lekker zwaar in de hand en ik denk dat het met veel plezier gebruikt zal worden.

Ben ik een gelukzak om dit te winnen !!!

P114097564771432322352.JPG

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...