jochenb Posted June 4, 2015 Share Posted June 4, 2015 (edited) Hoihoi, Ben op zoek naar een aardbeitje mara des bois.Als ik van iemand een stekje zou mogen (uitlopertje). Andere soortjes zijn ook welkom,het is namelijk om uit te proberen wat het het beste doet en eventueel eens een postje openenop dit forum voor volgend jaar, want dit jaar zal er vast niks meer aankomen. Ga er geen zotte kilometers voor rijden, maar als er mensen zijn uit de buurt hoor ik het graag.Iedereen heeft toch wel aardbeien, kan wisselen met andere mij onbekende lekkere soort die heel ongevoeligis om te vergaan. Groeit als een kool bij wijze van spreken. ben wel van belgie, West Vlaanderen. Edited June 9, 2015 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jochenb Posted June 4, 2015 Author Share Posted June 4, 2015 kan titel denk ik niet meer wijzigen, maar het is opzoek naar een mara des bois plantje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarno Posted June 7, 2015 Share Posted June 7, 2015 Je kunt de titel van je topic wijzigen door het eerste bericht te wijzigen. Je gaat naar je eerste bericht en klikt dan rechtsonderaan op edit. Dan kun je ook de titel wijzigen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jochenb Posted June 9, 2015 Author Share Posted June 9, 2015 dankjewel, nooit gezien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts