Balto Posted July 1, 2015 Share Posted July 1, 2015 Twee bakken met aardbeiplanten. Volgens de naamplaatjes rechts op de foto ostara (door-), en links op de foto korona (juni drager). Maar volgens mij is het andersom? Want rechts heeft geen aardbeien meer, en links is weer volop aan het bloeien. Ik heb nog geen ervaring met juni dragers, maar ik neem aan dat ze geen bloem meer zetten eind juni? (er zit ui tussen) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted July 2, 2015 Share Posted July 2, 2015 die korona's lijken verdacht veel op onze eigen korona's: ik denk dat je gelijk hebt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balto Posted July 3, 2015 Author Share Posted July 3, 2015 Dat rechts dus korona is? Iemand anders die misschien weet hoe het zit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans D Posted July 3, 2015 Share Posted July 3, 2015 Bij mij zijn de meeste enkeldragers (in de vaste grond) nu gestopt en de doordragers zijn nog bezig.Je mag naar mijn mening er wel vanuit gaan dat de naamkaartjes per abuis zijn verwisseld.Aan de andere kant zal je het verschil sowieso hebben moeten gemerkt in opbrengst.Een enkeldrager geeft veel meer aardbeien in dezelfde tijd als een doordrager. Van een doordrager heb je meer een gespreide opbrengst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts