Jump to content

Voor fans van Yvette van Boven

speets
 Share

Recommended Posts

ja, gezien, toch bedankt!

(ze was niet zo goed in mijn vak, maar wel prima in de klas; mijn echtgenote sprak haar laatst op een beurs en bracht haar mn groeten over, meteen een aardige reactie: "doe Rob de hartelijke groeten en zeg maar dat het met mij helemaal goed gekomen is")

• 1 month later...
  • 1 month later...

De nieuwe serie is gister begonnen. Op NPO2.

Ze maakte andijviestamp met koud-gerookte 'pulled koningsoesterzwam'. Origineel en vegetarisch.

En ze heeft ook een pureeknijper

De zwammen kwamen van een kweker (zeecontainers) die daar als ex-ITC-er een leuk verhaal bij had.

En ze verklaarde het "serieus!" tot 'het beste gerecht van 2016'.

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Yvette is mijn held! Ik heb al haar boeken en mis geen aflevering op tv. Leuk dat ze inmiddels ook echt naam begint te maken buiten de foodie-scene. Hoewel ik haar optreden laatst bij DWDD dan weer geen recht vond doen, maarja dat lag meer aan de jachterige DWDD-opzet (we willen per se iets live maar we hebben er vooral géén tijd voor) en die duffe domme paul de leeuw die dan een beetje stommig mee zat te doen. Ik vind haar eigen show wel fantastisch - vooral omdat ze zo duidelijk géén chefkok is in de zin van alles precies en exact netjes doen enzo. Nee hoor, ze laat gewoon dingen vallen, brandt haar vingers aan hete schalen etc. Heerlijk herkenbaar voor mij als hobbythuiskok!

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop