Jump to content

Pareltje in de tuin betekent voorstellen :-)

Hudsonstijgers
 Share

Recommended Posts

Deze week heb ik samen met mijn vader de kas achter in de tuin in elkaar gezet. Met ruim 13 m2 aan kasruimte is er genoeg ruimte om tomaten, komkommers etc. te telen. Ik kijk er nu al naar uit om lekker in de kas februari/maart te rommelen met het zaaigoed. Als je ooit twijfelt tussen een kas met een RAL-kleur of niet --> altijd doen.

De bedoeling is om de kas het gehele jaar te gebruiken. Of ik in januari/februari ook al wat kan doen, moet ik nog uitzoeken,

We zijn een gezin met 3 kinderen die al vanaf het begin "helpen" in de tuin en weten waar de groenten vandaan komen die ze eten. Met de hulp van overbuurman heb ik de afgelopen 8 jaar een hoop kennis opgedaan over tuinieren in de moestuin en alles wat daarbij komt kijken.

Dit is de kas vanaf de zijkant, waar aan de buitenkant in het voorjaar een rij aardbeien komen te staan:

IMG050828801451566212.JPG

De kas van de voorkant:

IMG051339341451566215.JPG

En daarnaast hebben we nog een stukje grond naast het huis voor de aardappelen, wortelen etc....

IMG050674441451566208.JPG

ps roteren foto lukt mij niet

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image
  • 2 weeks later...