Jump to content

Zadenenvelop Nederland 2016

Recommended Posts

Ja fijn dat de envelop weer boven water is. Hopelijk komt de vaart er nu ook in bij envelop A want de andere enveloppen zijn al bijna aan het einde.

Bij deze kunnen er vanaf nu geen nieuwe aanmeldingen meer worden verwerkt. Volgend jaar nieuwe rondes, nieuwe kansen

^Loes

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Gaat vanavond hier ineens de bel. Ik: "Huh wat krijgen we nou weer". Is het Japie101 met de zadenenvelop

Het was me even ontgaan dat de envelop er alweer aan zat te komen. Leuke verrassing, ga hem morgen even lekker uitpluizen. Dan kan hij woensdag weer verder,

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Mellie was overigens niet van de lijst verwijderd maar op inactief gezet (tussen haakjes).

je kan email notificaties aanzetten voor priveberichten en eventueel dit topic zodat er geen belangrijke berichten over het hoofd worden gezien.

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Dat dan weer niet, maar ik ben bang dat de uitdrukking op mijn gezicht boekdelen sprak

ach, die arme Japie...

Haha, ach, de verbazing was absoluut zichtbaar, maar sloeg ook wel weer om in een voorzichtige lach toen duidelijk was waar het om ging.

als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan

Ah fijn det Mellie nog mee kan doen. Ik voelde me al bezwaard dat ik de envelop door had gestuurd naar de volgende

Bezwaard voelen hoeft toch niet.Je hebt het hier gecheckt en het is volgens de regels gegaan

Wel fijn dat mellie hem alsnog krijgt!

Stil aanwezig... Informatie opzuigend.