Jump to content

Zadenenvelop Nederland 2016

Recommended Posts

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Wellicht is het handiger om de volgende op de lijst een pb te sturen Groentjuh?

De afspraak is dat als iemand na twee dagen niet reageert dat de volgende dan aan de beurt is..

Dat is dan wel zo leuk voor de anderen op de lijst lijkt mij.

Wellicht is het handiger om de volgende op de lijst een pb te sturen Groentjuh?

De afspraak is dat als iemand na twee dagen niet reageert dat de volgende dan aan de beurt is..

Dat is dan wel zo leuk voor de anderen op de lijst lijkt mij.

Ja dat lijkt me ook beter. Monika is al sinds 17 oktober niet meer op het forum geweest. Ik stuur Niika een pb.

“The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Als het nog mogelijk is dan zou ik graag meedoen met de zadenenveloppe. Ik ben woonachtig in Rotterdam en sinds afgelopen jaar moestuinder. Graag zou ik mijn zadencollectie verder willen verbreden. Voor mijn werk ben ik regelmatig in Den Haag en Oegstgeest. Hopelijk is er nog plek.

Mwah.... de deur is gedeeltelijk rot, dus dat scheelde aanzienlijk in de krachtuitoefening, maar leuk is anders! Was natuurlijk ook niet handig om de nieuwe deur van het tuinhuisje dicht te gooien met de sleutels binnen...! Maar opgelost gelukkig. Pakket zou morgen binnen moeten zijn, al deden ze wel erg moeilijk over het formaat. Het paste met geen mogelijkheid in de brievenbus en mocht dus officieel niet als brievenbuspost. Ze heeft een uitzondering gemaakt na mijn uitputtende relaas, maar misschien is het handiger om voor een volgende x een iets kleinere doos te kiezen..? De volgende postjuf zou zo maar iets minder mild kunnen zijn.