Jump to content

Zadenenvelop Nederland 2016

Recommended Posts

Ik geloof dat ik mij moet gaan beraden, op ronde 2.

Zijn er nog mensen die niet meer mee willen doen, dan wel specifieke wensen hebben?

Dan ga ik binnenkort eens met de deelnemerslijst aan de stoei. En kunnen we hopelijk in een keer door in ronde 2.

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Voor de volgende ronde: Heeft er iemand nog verzoekjes? Ik heb afgelopen weekend van iemand een hoop zaden mogen ontvangen, veel meer dan dat ik zelf kwijt kan. Is vanalles, peulvruchten, kolen, tomaten, paprika's, kruiden, etc etc. Ook specialere soorten.

Edited by Guest

Voor de volgende ronde: Heeft er iemand nog verzoekjes? Ik heb afgelopen weekend van iemand een hoop zaden mogen ontvangen, veel meer dan dat ik zelf kwijt kan. Is vanalles, peulvruchten, kolen, tomaten, paprika's, kruiden, etc etc. Ook specialere soorten.

Augurken ?

“The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image
Envelop C is binnen in Bovenkarspel, dank je wel voor het brengen Groentjuh (Robin).

Het ligt op de werkroute van het vrouwelijke groentjuh, Robin geeft slechts instructies.

“The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna

Hey

Ik heb hier de zaden envelop ontvangen. Net door gekeken en wat geruild. Super leuk

@ralf63 super bedankt voor de ruime keuze aan peper zaden

Naar wie moet ik hem nu doorsturen?

Aangezien ik de laatste op de lijst ben

Groetjes tim

Hey

Ik heb hier de zaden envelop ontvangen. Net door gekeken en wat geruild. Super leuk

@ralf63 super bedankt voor de ruime keuze aan peper zaden

Naar wie moet ik hem nu doorsturen?

Aangezien ik de laatste op de lijst ben

Groetjes tim

Graag gedaan! Veel plezier ermee. Zoals eerder iemand opmerkte zou ik idd volgend seizoen pas gaan zaaien, het is nu wat laat. Met name de superhots hebben een lange, warme tijd nodig en zullen waarschijnlijk niet meer afrijpen.

Als ik buiten ga roken,

is dat meestal op eiken of beuken,

maar ook wel op appel- of kersenhout...