Aardpeer Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 Altijd op het laatste moment en niet veel te ruilen dit keer . Van afgelopen herfst heb ik nog wat walnoten. Een paar aardperen kan ik zo uit de tuin graven. Graag ruilen tegen een zoethout plantje of een lekkere peper plant of een eetbare pompoenplant.Of (Geedee?) een eetbare pompoen van afgelopen herfst ik ben alleen in de ochtend in Zelhem, vertrek uiterlijk half 1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 ik heb wel lekkere pepertjes maar die zij nog ienieminiverder nog een klein blue hubbardje en wat pompo padano zadenis dat iets voor je? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aardpeer Posted April 16, 2016 Author Share Posted April 16, 2016 Ja leuk, ik neem noten voor je mee om te ruilen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted April 16, 2016 Share Posted April 16, 2016 Je pompoenen liggen weer terug op hun plekje....helaas zijn ze niet verder gekomen dan N-Brabant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts