pongo Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 Ik heb mijn laatste bloemkool uit de kas gehaald en heb nu plaats om iets anders te planten. Kan ik buiten tomaten nog iets anders uitplanten of ben ik te laat. Misschien courgetten of meloenen? Vele groeten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnnekeW Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 Misschien een snack komkommer? Er zijn wat grotere planten te koop, dan kun je meteen beginnen met oogsten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubbels Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 Een courgetteplant kan nog wel hoor. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pongo Posted June 6, 2016 Author Share Posted June 6, 2016 Het is mijn eerste seizoen dat ik een serre heb ,maar moet nog veel leren wat aanplanting betreft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ricusg Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 Hoi, courgettes zou ik niet doen. Ik heb dat geprobeerd, maar er vond geen bestuiving plaats dus alle bloemen vielen af. Je kunt wel pepers, paprika's, aubergines en lage sperzieboon Kilian planten. Ik heb aardbeien Ostara in potten aan bamboestokken hangen en dat gaat uitstekend.Ik probeer momenteel meloenkomkommer in de kas op te kweken. Ik kreeg een paar zaden cadeau bij mijn bestelling bij Vreeken en ik ben heel benieuwd of het wat wordt.Succes, Ricus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubbels Posted June 7, 2016 Share Posted June 7, 2016 Het is mijn 4e seizoen met een kas en ik raak ook niet uitgeleerd. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AshaiRey Posted June 7, 2016 Share Posted June 7, 2016 Op het moment dat je denk 'ik weet het nu wel..' zet moedertje Natuur je weer op je plek en doet dan iets heel onverwachts. Dat is het mooie van tuinieren.Ps, Je zou wat meloenen kunnen proberen als je wat planten neemt om te starten. Quote Groetjes,Bram Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts