Moes van Loes Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb een volkstuin in Amsterdam en daarin ook een moestuin. Momenteel groeit daar: courgettes, artisjok, tuinbonen, rode bietjes en chiogga's, venkelknol, sjalotjes, prei, selderieknol, boontjes, erwtjes. Er staat ook een appelboom, maar ik weet niet wat voor appels het zijn: lekkere in ieder geval, en een pruimenboom. Verder het ik een aantal kruisbess-struiken, een enkele framboos en bramen.Gelukkig staat er ook een kas en daarin kweek ik tomaten, komkommer en paprika's.Er is geen water of elektra in mijn tuin. Water haal ik uit 3 regentonnen (2 bij de kas en 1 van 300 liter bij het huisje). Als die leeg zijn, dat gebeurde vorige zomer, haal ik water uit de sloot die gelukkig dichtbij is.Dit is het 4e jaar in mijn tuin. Ik ben als een totale leek begonnen en leer al doende.Als ik hier zo op het forum rondkijk, zie ik dat mijn problemen ook bij de anderen spelen: slakken, bladrandkever, you name it. Op naar een vruchtbare oogst! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toto Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Welkom Quote Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted June 16, 2016 Share Posted June 16, 2016 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts