AnnVisse Posted June 16, 2016 Share Posted June 16, 2016 Een tijd terug toen mijn broccoli plantjes nog klein waren vonden we rond onze tafel een aantal planten russen de tegels die heel erg op broccoli leek. Dezen gekscherend al tegel broccoli genoemd en geconcludeerd dat met het zaaien er vast wat zaadjes van de tafel gewaaid waren. Later toen ik de andere plantjes groter zag worden zagen ze er toch anders uit en die tussen de tegels kregen al bloemetjes etc. Het leek wel op broccoli maar doordat de groei anders verliep besloten dat het een leuk sterk verhaal was maar dat het vast wat anders was. Nu zag ik gisteren een foto van broccoli die niet genoeg ruimte had.... En dat leek verdacht veel op onze "tegelbroccoli" Kan iemand mij vertellen of het nu wel of niet broccoli was?? Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk Quote Stil aanwezig... Informatie opzuigend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts