Chantalle Posted June 19, 2016 Share Posted June 19, 2016 Dag forumleden, mijn naam is Chantal, ik woon in West-Vlaanderen, België.Alhoewel ik helemaal geen groene vingers heb, had ik al lang eens zin om te starten met een moestuin. Vorige maand zijn we er dan maar mee begonnen. Op ons terras een kleine vierkante meter tuin, in een houten bak op pootjes voor het gemak, en in een hoek van de tuin hebben we ook op een kleine ruimte enkele groenten geplant.Het groeien op zich ging heel goed. We keken elke dag naar onze nieuwe moestuin en vonden het heel leuk dat alles goed begon te groeien.Maar... we zijn twee weken met vakantie gegaan... hadden wel gevraagd aan de buren om regelmatig water te geven aan de moestuin, en dat is ook gebeurd... en toen we woensdag terugkwamen van reis, zagen we dat het niet zo goed ging met de moestuin, vooral niet deze in de houten bak.Ik zal mijn probleem eens uitvoerig uitleggen in de juiste rubriek, en hoop dat ik oplossing zal krijgen voor ons "ongedierte" probleem groetjes van Chantal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toto Posted June 19, 2016 Share Posted June 19, 2016 Welkom en succes Quote Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnnVisse Posted June 19, 2016 Share Posted June 19, 2016 Welkom ik ben heel benieuwd naar je probleem!! Je maakt me nieuwsgierig zal eens kijken of ik je topic vinden kan. Quote Stil aanwezig... Informatie opzuigend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted June 19, 2016 Share Posted June 19, 2016 Welkom! En dan lezen we in de diverse topics vast wel binnenkort over je plantjes met beestjes en vlekjes e.d. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted June 20, 2016 Share Posted June 20, 2016 welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts