Thijs206 Posted July 17, 2016 Share Posted July 17, 2016 Door heel veel regen en nog meer slakken zijn al mijn zorgvuldig voor gezaaide pompoenplanten verloren gegaan. Zou het zin hebben om er nu nog een paar opnieuw te zaaien? Stel dat we een lang en warm najaar krijgen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted July 17, 2016 Share Posted July 17, 2016 Ik zou een paar tuincentra af gaan. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thijs206 Posted July 17, 2016 Author Share Posted July 17, 2016 Dat was inderdaad mijn eerste ingeving, ik zou het liefst één of enkele planten hebben die wel op tijd gezaaid zijn. Helaas zijn ze bij alle tuincentra hier in de buurt al weg. Ik ben ook al even bij Vreeken geweest (zit hier 5 min. vandaan) maar ook daar hebben ze er geen.Het is dus een beetje uit nood dat im toch maar ga proberen om er nog een paar te zaaien. Niet geschoten.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts