timvk2000 Posted September 2, 2016 Share Posted September 2, 2016 (edited) Hoi allemaal Omdat ik een groot liefhebber van kruiden ben,En dan vooral van salie, daarom wil ik deze gaan verzamelen. Zoveel mogelijk soorten. Omdat er veel verschillende zijn en ik niet alles kan planten wil ik jullie ervaringen eens weten. Wat zeker en wat eventueel niet? Waar kan ik verder aan deze soorten komen?Ook ben ik opzoek naar heel onbekende soorten om de verzameling extra speciaal te maken Alle tips zijn welkom Groetjes tim Edited September 2, 2016 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted September 2, 2016 Share Posted September 2, 2016 Misschien wordt het wat onoverzichtelijk als dat allemaal samen in één topic gaat. En voor Muntsoorten bestaat al een heel topic, 31 pagina's. Misschien kun je daar eens rondkijken wat je leuk vind.muntsoorten-t3797-300.html Voor de Salie soorten kun je dan een nieuw topic starten (of deze topictitel en je bericht aanpassen). Dan is straks alle informatie ook weer goed terug te vinden voor andere mensen die op zoek zijn daarnaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timvk2000 Posted September 2, 2016 Author Share Posted September 2, 2016 Goed ideeDirect even gedaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts