struikje 60 Posted September 26, 2016 Share Posted September 26, 2016 ik hebeen vraag, ik heb net een stukje grond om te tuinnieren, maar is helemaal vol met gras en ander onkruid. hoe krijg ik dit weg, want ik wil er volgend jaar groente opzetten. wat kan ik het beste doen onderspitten of alles eruit halen voor ik spit of schoonmaakazijn gebruiken Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted September 26, 2016 Share Posted September 26, 2016 Als je de zoekmachine gebruikt ('onderwerp' aanvinken), zie je onder andere dit: post305097.html?hilit=gras#p305097post295389.html?hilit=gras#p295389post273899.html?hilit=gras#p273899post262330.html?hilit=gras#p262330 "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted September 26, 2016 Share Posted September 26, 2016 ...of schoonmaakazijn gebruiken... Bedoel je dat je je hele grasveld onder de azijn had willen kieperen eventueel??? Je snapt dat dat dan niet zo bevorderlijk is voor de ideale ph waardes van een moestuin? En veel informatie te vinden over het omtoveren van grasveld in moestuin. Volg de links van Speets. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diederik Posted October 6, 2016 Share Posted October 6, 2016 Waarom niet met karton bedekken en/of mulchen? Lijkt me de gemakkelijkste manier en je voedt je bodem er bijgroetjes Diederik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted October 6, 2016 Share Posted October 6, 2016 Ik sluit dit nieuwe topic, er zijn heel wat oudere topic over dit onderwerp (ook is de vraagsteller sinds het stellen van deze vraag niet meer op het forum geweest?) Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts