Oz. Posted November 3, 2016 Share Posted November 3, 2016 Hoi Mijn naam is Oz Ik volg moestuinforum al enkele maanden. Ik heb vorig jaar een tunnelserre aangeschaft om m'n eigen groenten te telen. Mijn eerste kweekpoging is rampzalig afgelopen. (zware regenval, ondergelopen kas, groene algenontwikkeling door het hoge water, verdronken plantjes,....)Een ervaring rijker dus... Hopelijk zijn de weergoden ons beter gezind dit jaar. Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen en wens jullie allemaal succes met het nieuwe seizoen. MVG Oz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted November 3, 2016 Share Posted November 3, 2016 Hoi Oz, Welkom! Met wat foto's van je tunnelkas (hoe en waar die staat) wellicht dat mensen op het forum mee kunnen denken over of er misschien wat te doen is tijdens de wintermaanden aan die problemen die je had? Lijkt me erg teleurstellend om zo iets moois te hebben en er helemaal niets te kunnen oogsten... Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippi Posted November 4, 2016 Share Posted November 4, 2016 Welkom hier en volgend seizoen meer succes gewenst met je tuin! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petersmit Posted November 4, 2016 Share Posted November 4, 2016 Welkom Oz, Dit jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted November 4, 2016 Share Posted November 4, 2016 En een welkom ook van mij!Niet getreurd, nieuwe ronde nieuwe kansen. Al kan ik me goed voorstellen dat je er enorm van baalde. Had zelf ook een ondergelopen stuk moestuin wat net een dag van te voren was ingezaaid. Alles weggespoeld. Op naar voorjaar 2017 zou ik zeggen en nogmaals welkom hier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts