Jump to content

Nieuwe seizoen, nieuwe kansen

Oz.

Recommended Posts

Hoi

Mijn naam is Oz

Ik volg moestuinforum al enkele maanden. Ik heb vorig jaar een tunnelserre aangeschaft om m'n eigen groenten te telen.

Mijn eerste kweekpoging is rampzalig afgelopen. (zware regenval, ondergelopen kas, groene algenontwikkeling door het hoge water, verdronken plantjes,....)

Een ervaring rijker dus... Hopelijk zijn de weergoden ons beter gezind dit jaar.

Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen en wens jullie allemaal succes met het nieuwe seizoen.

MVG

Oz

Hoi Oz,

Welkom!

Met wat foto's van je tunnelkas (hoe en waar die staat) wellicht dat mensen op het forum mee kunnen denken over of er misschien wat te doen is tijdens de wintermaanden aan die problemen die je had? Lijkt me erg teleurstellend om zo iets moois te hebben en er helemaal niets te kunnen oogsten...

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

En een welkom ook van mij!

Niet getreurd, nieuwe ronde nieuwe kansen. Al kan ik me goed voorstellen dat je er enorm van baalde. Had zelf ook een ondergelopen stuk moestuin wat net een dag van te voren was ingezaaid. Alles weggespoeld. Op naar voorjaar 2017 zou ik zeggen en nogmaals welkom hier