Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

moestuinforumdag 2017, welke dag?

Jorieke123

welke dag?  

89 members have voted

1. 1. welke dag?

• Zaterdag 25 maart
      9
    • Zondag 26 maart
      4
    • Zaterdag 1 april
      8
    • Zondag 2 april
      3
    • Zaterdag 8 april
      16
    • Zondag 9 april
      8
    • Zaterdag 15 april
      13
    • Zondag 16 april
      8
    • Zaterdag 22 april
      10
    • Zondag 23 april
      10

Recommended Posts

Zijn er ook al voorstellen voor de moefordag?

Las laatst een heel interessant topic over zelf kaas maken.

En heb het topic over brood bakken eens doorgeworsteld. (Meer dan 20 paginas) vond zelf vooral de tip van de beker water in de oven een hele nuttige.

[*]

Maar mijn tomaten zaai ik pas 1 april

Dan zaai ik vooraf wel wat extra pepers en ander vroeg spul.

Het is ook in mijn belang dat b.v. Jet en Angela op die dag aanwezig kunnen zijn: een Luxemburgse fles / evt. nog 1 a 2 van die prachtige paprikapotten.

Het begint dus weer tijd te worden voor lijstjes, zodat ik en anderen wat extra kunnen zaaien; wat snoeihout kunnen oppotten, en zo.

1120183653         2023_teeltlijst (.xlsx)

wat is dat toch met die zaterdagen......

volgende keer een zondag??

gr Adriaan

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

als zelfstandig ondernemer moet ik op zaterdagen werken

geeft niets, ik ben niet zielig of zo

maar een zondag zou mij wel uitkomen....

alleen daar is al een paar keer geen meerderheid voor

nogmaals prima zo, maar wel een beetje jammer

gr Adriaan

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

De kans is zeer groot dat het zaterdag 8 april gaat worden. 6 mei staat net 1 stem hoger, maar ik denk bij nader inzien dat begin mei wel heel laat is. Pepers en tomaten zijn dan echt al te groot om te vervoeren, en veel andere ruilzaken hadden allang gezaaid kunnen worden.

Houden we het dan op 8 april?

Of wachten we nog?

Ik ken verschillende gezinnen die juist op zondag geen afspraken maken maar die dag met elkaar doorbrengen. Esefffa noemen ze dat, sunday`s free for the family. Ik kan me er wel wat bij voorstellen als ik al die drukke mensen zie, de hele week rennen naar werk, kids naar sport en muzieklessen en zelf ook nog sporten. Dan wil je wel een dag dat je met je gezinnetje rustig kan ontbijten of lunchen en een lekkere boswandeling oid.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...