Jump to content

Aanbiedingen voor de moestuin 2017

Recommended Posts

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

niet echt een aanbieding, maar, de AH heeft straks weer 'moestuinpotjes'.

edit: vanaf maandag, per 15E aan boodschappen, en dit hebben ze...

Groenten: Radijs, Wortel, Spinazie, Rode Biet, Komkommer, Cherry tomaat, Paksoi, Cavolo Nero, Peultje, Rucola

Kruiden: Kaneelbasilicum, tuinkers, Dille, peterselie en tijm.

Bloemen: Zonnebloem, Goudsbloem, Groot kaasjeskruid, Phacelia, Juffertje in het groen.

Geen aanbieding, maar ik was heel blij dat ze eindelijk weer in de winkel lagen; houten tapasprikkers bij de Jumbo. Ik heb allerlei verschillende 'naamkaartjes' bij zaaisel uitgeprobeerd, en ik vind deze houten stekertjes het fijnst. Tekst (met een balpen, beetje duwen) blijft redelijk leesbaar tenzij ze heel lang buiten staan, en dan zijn ze weer makkelijk te hergebruiken want dan is de tekst weg. Als ze erg oud zijn kunnen ze breken en dan gooi ik ze op de composthoop.

129045-27228-sorbo-tapasprikkers.3-400.png

Ik heb de gebruikte waar tekst op staat in een potje staan, groente met het brede deel omlaag, bloemen met het brede stuk omhoog, en voor ik een nieuwe pak check ik even of de juiste misschien tussen die oude voorraad zit.

Vanaf vandaag verschillende groenteplanten bij de aldi. 4st voor 3.50 euro. Uit de folder leken de planten al erg groot, moeilijk als je ze nog 1,5 maand moet binnen houden. Maar goed. In de folder stond tomaat, paprika en peper. Maar in de afbeelding stond ook Aubergine. Ik denk dat het alleen deze vier zijn.

Vanaf vandaag bij de Aldi leuke doordragers aardbeirassen met witte, roze of felroze bloemen: Loran, Rosana en Toscana.

Vorig jaar hadden ze deze ook, ik heb tot november aardbeien kunnen plukken. Smaak is redelijk, vooral de felroze bloei is heel leuk voor de siermoestuin

Toscana is in iedergeval roze

morgen ook even langs de aldi en hopen dat ik niet te laat ben. de winkels hier mogen de aanbiedingen echt pas na sluitingstijd in de winkel plaatsen dus op dinsdag al koopjes scoren lukt helaas niet, heel vroeg opstaan ook niet