Jump to content
Jorg

Winnaars prijsvraag de Wit tuingereedschap

Recommended Posts

In samenwerking met de Wit tuingereedschap kon je afgelopen maand prachtig kwaliteitsgereedschap winnen. We willen iederen bedanken voor hun inzending en zijn blij om te horen dat jullie het een leuke en ook leerzame prijsvraag vonden.

De oplossing van de puzzel is: Dat viel in goede aarde

Uit alle inzendingen zijn op basis van de prijs voorkeur vier winnaars geloot. Wij mogen de volgende deelnemers feliciteren met hun prijs:

• JDW: Grelinette
  • Prettig gestoord: Shark Tine Spade
  • Akinom: Cadeauset
  • Jootje: Schepje

De winnaars zijn willekeur getrokken met behulp van de website random.org.

Maak kennis met de Wit tuingereedschap

[links]dsasd12091488215322.jpg[/links]De Wit produceert een breed assortiment (hand)gesmede kwaliteitsgereedschappen uit eigen smederij. Het familiebedrijf uit het Groningse Kornhorn is begonnen in 1898 als kleine dorpssmid en inmiddels uitgegroeid tot de huidige gereedschappenfabriek met een assortiment dat wereldwijd verkocht wordt. De Wit gereedschap staat bekend om kwalitatief, functioneel en oersterk tuingereedschap van gehard staal dat er ook nog eens prachtig uitziet. Meer informatie over de Wit. De wit is te koop bij de betere tuinwinkel en online via onder andere https://dewithandentuingereedschap.nl/

Heee..wat tof!

Ik heb wat gewonnen!

Jullie maken mijn ( but) dag weer een beetje goed!

Leuk jongens en meisjes! Proficiat!!

Vond het ook een leuk initiatief. (Had puzzel opgelost, maar vergeten in te sturen )

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Ik ben superblij, win anders nooit wat!

Nog bedankt iedereen voor het organiseren van de prijsvraag.

alle prijswinnaars

van harte gefeliciteerd

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Poehee, ik heb toch steeds eerst wel een dagje nodig om bij te komen van de teleurstelling van het weer niet in de prijzen vallen.

Maar dat was gisteren... Vandaag feliciteer ik de gelukkigen en wil natuurlijk wel actiefoto's zien van de gereedschappen in gebruik. Vooral die Grenilette.

Proficiat. Ik zal dan uiteindelijk zelf de grilette moeten kopen

Wat je zelf kweekt, smaakt steeds beter!

Met onze moestuinvereniging verdelen we zakjes zaad voor 1 euro-> http://www.detuinschuur.be/zaden

Wij verdelen nu ook de zaaiagenda van Diana.

Vergeet niet afbeeldingen te plaatsen want ben echt benieuwd...oh gefeliciteerd nog!!!

Zelf Had ik gemist.

De tuinspade ondertussen al enige tijd in huis, hier wat foto's van zoonlief die hem in gebruik heeft.

Hij werkt fijn al is hij wel wat kort kwa steel voor ons. (Ik ben met min 1.89 de kleinste thuis.. )

image88571494429022.jpegimage79191494429024.jpegimage84121494429026.jpeg

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!