lli--n--da Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 In mijn bloemkool, brocolli en zelfs mijn spruitkool die er pas een week instaan zitten gaten.Ik zie niks van luizen/rupsen of slakken. Heeft iemand een idee wat dat kan zijn en wat ik daar eventueel aan kan doen?Groetjes linda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pet Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 Ik heb ieder jaar gaten van de rupsen van het koolwitje. Kleine groen rupsjes, meestal in het hart van de plant. Ik haal ze er met de hand uit. Goed zoeken onder de bladeren en in het hart. Misschien vind je iets? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lli--n--da Posted June 29, 2011 Author Share Posted June 29, 2011 Ik heb ieder jaar gaten van de rupsen van het koolwitje. Kleine groen rupsjes, meestal in het hart van de plant. Ik haal ze er met de hand uit. Goed zoeken onder de bladeren en in het hart. Misschien vind je iets? okeee, maar dat tast niet de opkomende kolen aan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts