Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Iedereen is weer weg

Jorieke123

Recommended Posts

Hier spuit 11.

Maar dus idd. Heel prettig allemaal.

Moet eerlijk zeggen dat ik bijna had afgezegd. (al die vreemde mensen - brrrr.)

Maar blij dat ik gegaan ben.

Leuk om te zien dat de dingen die je over hebt, en op de ruiltafel zet, voor een ander heel welkom zijn (had oa een paar piepers texla en sarpo mira neergezet, mooi met spruitjes al. Waren weg voor ik met mijn ogen kon knipperen. Leuk!!!) En zelf een mini 'vroege raraber' gescoord. Benieuwd van wie die was. En van Yuras en Ernie nog mooi mierikswortel. Staan al in de tuin!

Coolste 'score' was via Nathalie. Bij het nababbelen over de appelcider, kreeg ik een heel eigenste flesje mee! Blij van!

Heeft me enorm veel moeite gekost het niet direct de zondag te slachten als verfrissende zomerdrank met mijn lief. Maar daar ik taferelen als een bijna door appelcider opgeblazen Joep ( ) wilde voorkomen, hebben we braaf gewacht. Maar de eerstvolgende prachtige dag, gaat ie eraan.

Ik ga zeker cider maken dit jaar.

En tot slot, de inmiddels zo vaak herhaalde, maar daardoor niet minder ware woorden: dank dank veldvarkeraars voor jullie gastvrijheid.

Enorm leuk om de varkens te bekijken ook. (Dikkie was totaal niet onder de indruk van haar zoons, maar des te meer in mijn telefoon zelf. En daar die al genoeg geleden heeft het afgelopen jaar, hebben we de foto-exercitie maar snel gestaakt )

Afijn. Conclusie: geslaagd en voor herhaling vatbaar.

wees bevriend met kleine dingen

Heej allemaal, ik ben weer een beetje terug in het land der levenden aan het keren. Zaterdagavond direct door naar een feestje was niet zo'n goed idee. Maar de MTFD wel. Ik ben blij dat ik er weer bij kon zijn! Interessante gesprekken gevoerd, toch ook weer veel te weinig mensen gesproken maar super genoten!

Ik neem aan dat dat inhoudt: foto's verzamelen, op een site plaatsten en de link rond-PB-en?

Ik wil dat best doen, maarre... ik was er niet bij

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Ik schreef dat 'iedereen' weer weg was. Maar ik heb Jootje en haar man pas net uitgezwaaid Dus NU is iedereen ECHT weg

We hebben gisteren met zijn 4-tjes nog heerlijk gegeten hier in het dorp

Het was deze keer dus een beetje een Moestuinforumweek.

Met Appelvrouw+haar Lie, Jootje+man, en Anna+Peter (of welke aliassen/namen ik ook aan iedereen kan/moet geven ) op de vrijdag vóór de MTFD, Anna+Peter op de zondag NA de MTFD, en Jootje+man gisteravond en net nog even om spullen op te pikken.