Charly Posted April 10, 2017 Share Posted April 10, 2017 Hier spuit 11.Maar dus idd. Heel prettig allemaal.Moet eerlijk zeggen dat ik bijna had afgezegd. (al die vreemde mensen - brrrr.)Maar blij dat ik gegaan ben. Leuk om te zien dat de dingen die je over hebt, en op de ruiltafel zet, voor een ander heel welkom zijn (had oa een paar piepers texla en sarpo mira neergezet, mooi met spruitjes al. Waren weg voor ik met mijn ogen kon knipperen. Leuk!!!) En zelf een mini 'vroege raraber' gescoord. Benieuwd van wie die was. En van Yuras en Ernie nog mooi mierikswortel. Staan al in de tuin! Coolste 'score' was via Nathalie. Bij het nababbelen over de appelcider, kreeg ik een heel eigenste flesje mee! Blij van!Heeft me enorm veel moeite gekost het niet direct de zondag te slachten als verfrissende zomerdrank met mijn lief. Maar daar ik taferelen als een bijna door appelcider opgeblazen Joep ( ) wilde voorkomen, hebben we braaf gewacht. Maar de eerstvolgende prachtige dag, gaat ie eraan. Ik ga zeker cider maken dit jaar. En tot slot, de inmiddels zo vaak herhaalde, maar daardoor niet minder ware woorden: dank dank veldvarkeraars voor jullie gastvrijheid. Enorm leuk om de varkens te bekijken ook. (Dikkie was totaal niet onder de indruk van haar zoons, maar des te meer in mijn telefoon zelf. En daar die al genoeg geleden heeft het afgelopen jaar, hebben we de foto-exercitie maar snel gestaakt )Afijn. Conclusie: geslaagd en voor herhaling vatbaar. Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 10, 2017 Author Share Posted April 10, 2017 Die vroege rabarber was denk ik van mij Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 10, 2017 Share Posted April 10, 2017 Nogmaals de vraag: is er iemand die zich over de foto`s ontfermd? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 10, 2017 Author Share Posted April 10, 2017 Misschien dat Henk dat weer wil doen? Dat gaat elk jaar zo goed Als het teveel werk is dan moeten we wat anders verzinnen. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkg Posted April 10, 2017 Share Posted April 10, 2017 Ik laat het nog even gaan. Het zou goed zijn als er zich iemand anders aandient. Quote 2023_teeltlijst (.xlsx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
balkontuinder Posted April 10, 2017 Share Posted April 10, 2017 Heej allemaal, ik ben weer een beetje terug in het land der levenden aan het keren. Zaterdagavond direct door naar een feestje was niet zo'n goed idee. Maar de MTFD wel. Ik ben blij dat ik er weer bij kon zijn! Interessante gesprekken gevoerd, toch ook weer veel te weinig mensen gesproken maar super genoten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted April 11, 2017 Share Posted April 11, 2017 Ik neem aan dat dat inhoudt: foto's verzamelen, op een site plaatsten en de link rond-PB-en?Ik wil dat best doen, maarre... ik was er niet bij Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted April 12, 2017 Share Posted April 12, 2017 Huh?? Nou ja.... ik en techniek....ik snap t niet....en is ook té laat om het te willen snappen @Geedee , Kijk hier even: tijd-algemeen-en-zomertijd-wintertijd-t19099.html Waarschijnlijk staat de tijdzone verkeerd (daar is in het verleden bij een aantal leden wat mis gegaan bij een forum update). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 13, 2017 Author Share Posted April 13, 2017 Ik schreef dat 'iedereen' weer weg was. Maar ik heb Jootje en haar man pas net uitgezwaaid Dus NU is iedereen ECHT weg We hebben gisteren met zijn 4-tjes nog heerlijk gegeten hier in het dorp Het was deze keer dus een beetje een Moestuinforumweek. Met Appelvrouw+haar Lie, Jootje+man, en Anna+Peter (of welke aliassen/namen ik ook aan iedereen kan/moet geven ) op de vrijdag vóór de MTFD, Anna+Peter op de zondag NA de MTFD, en Jootje+man gisteravond en net nog even om spullen op te pikken. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 Haha....Camping MTF te Zelhem...misschien wel een optie in de toekomst Jorieke @Jorg: Ik ga het aanpassen; dat staat idd op utc 2 bij mij, dank! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 Ja misschien volgende keer een mini camping doen we allemaal een nachtje cramperen in het Yurasic park Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 Ja gezellig! Maar de oudste mag in de Pipowagen toch? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 Nou misschien strootje trekken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gwen Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 Ha, Ben meer voor de gehandicapste en ziekste..... Gwen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 O..Makkie dan voor mij Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 Hmmm of we nodigen Darwin uit en gaan voor een moddergevecht tussen de varkentjes Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gwen Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 Ha, Nou voor mij is het dan ook een makkie . Zeker als ik in de rolstoel kom. Dan durft niemand meer met mij te modderworstelen . Gwen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted April 15, 2017 Share Posted April 15, 2017 Ja gezellig! Maar de oudste mag in de Pipowagen toch? Alleen als je klukkluk meeneemt en een Piponeus op doet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted April 15, 2017 Share Posted April 15, 2017 Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted April 15, 2017 Share Posted April 15, 2017 Ha, Nou voor mij is het dan ook een makkie . Zeker als ik in de rolstoel kom. Dan durft niemand meer met mij te modderworstelen . GwenNieuwe sport Rolstoel-modderworstelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CherryCharlie Posted April 18, 2017 Share Posted April 18, 2017 Jaaa was weer een leuke dag bij dezen mijn foto's: Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk Quote Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 18, 2017 Author Share Posted April 18, 2017 (ik heb de 2 foto's waarop echt mensen te zien zijn weggehaald, niet iedereen zit er op te wachten om met zijn/haar 'kop' op het forum te staan) Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
CherryCharlie Posted April 18, 2017 Share Posted April 18, 2017 (ik heb de 2 foto's waarop echt mensen te zien zijn weggehaald, niet iedereen zit er op te wachten om met zijn/haar 'kop' op het forum te staan)Oh okee! Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk Quote Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted April 18, 2017 Share Posted April 18, 2017 leuk.... komt er uiteindelijk geen gedeelde map?Zelf was ik zo drukkies op mijn manier dat ik geen enkele foto gemaakt heb.Mijn hubby wel van de proeverij mja daar staan alleen maar mensen op. Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts