Manhattan Posted May 8, 2017 Share Posted May 8, 2017 Hallo allemaal, Mijn naam is Rudy en ik woon in Veldhoven. Ik ben op zoek naar een nieuwe bezigheid in mijn vrije uurtjes en ben mij nu aan het verdiepen in het tuinieren. Na een aantal weken lezen was het maar eens tijd om mijzelf te registeren om het forum. Aangezien ik in een appartement woon ben ik wel afhankelijk van een volkstuin, daarom zit ik erover te denken om me in te schrijven bij de lokale volkstuinvereniging hier in de buurt. Eerlijk gezegd na veel gelezen te hebben op dit forum, facebook en diverse sites begint het moestuin virus nu wel aan te slaan. Graag zou ik deze zomer nog beginnen met enkele 'makkelijke' groenten om het volgend jaar vanaf het begin mee te maken. Welke groenten achten jullie geschikt om nog later in het jaar te zaaien? Groeten Rudy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 8, 2017 Share Posted May 8, 2017 Welkom ! Zijn vele topics over hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ann123 Posted May 8, 2017 Share Posted May 8, 2017 Nog tijd genoeg voor courgettes, snijbiet, rode bieten, wortel en snelle groenten zoals sla, mosterdblad, rucola, radijzen. Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
harms1 Posted May 8, 2017 Share Posted May 8, 2017 Hee Rudy! Veel plezier met je moestuin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 9, 2017 Share Posted May 9, 2017 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts