Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

aangeboden glazen bakken omgevormd als kleine opkweekkassen van aquaria


Aanbevolen berichten

Mochten er zijn met interesse in wat volglazen bakken met verluchtingsstrookjes in RVS gaas , ik heb al mijn oude terraria en aquaria van vroeger omgebouwd tot allemaal kleine en grotere kleine serre's , opkweekkassen .

Het zijn er in diverse formaten en momenteel ben ik met een gehele oprommel bezig dus al dat niet opgehaald is moet kortweg de container op , staat me in de weg en het zijn er teveel .

Formaat : een 8-tal of meer van 60cmx60cmx60cm , en ongeveer een 5-6 van 45x45x45cm , daarnaast nog 2 van 3meter hoog en 1 meter lang (of om te draaien uiteraard mits verwijderen van de siliconenstrip en de glasplaat met verluchtingsstrookje , zijn in gebruik geweest en zijn wel degelijk efficiënt genoeg !

5euro voor een klein bakje , 20 voor een grote ( vermoedelijk geen hoge prijs , tevens kostten die nieuw rond de honderDEN )

vierkante meter moestuin naar volle tuin . Groentje in het groene ,meer dan 20kg framboos , meer dan 20 pompoenen en teveel aan courgettes, te weinig tomaat en gelukkig voldoende paprika kunnen oogsten en het hele jaar door sla en kruiden en een volle diepvries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...