Jump to content

Ook even voorstellen

Don
 Share

Recommended Posts

Hoi iedereen,

Ik heb mij al weer een paar week geleden aangemeld bij dit forum, maar door erge drukte was ik er nog niet aan toegekomen om mij voor te stellen. Mijn naam is Don, broer van Mariska_dkd en ik ben net een paar dagen geleden verhuisd naar Scheemda. Mijn nieuwe huis heeft een leuk tuintje, waar ik nog even flink in bezig moet om er nog wat mooiers van te maken. Hierbij ook een fotootjes van mijn tuintje.

4305108009996726341495719392.jpg

Na alle drukte rondom mijn afstuderen etc. zal ik proberen wat actiever te worden op het forum

Groet, Don

lijkt me wel ja, alles mooier dan dit Maar leuk hoor ! Lekker ontspannen mee om gaan. Niet te veel moeten, Succes ! en welkom natuurlijk

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image
  • 2 weeks later...

Hihi, daar valt zeker wat mooiers van te maken Maar ik ben al lang blij dat ik weer een tuin heb waar ik ook lekker in kan zitten. Er zitten trouwens ook super veel vogeltjes in mijn tuin Gezellig! Ik heb al wat ideeën over wat ik met mijn tuin wil, maar dat moet nog even wachten, tot 23 juni heb ik het nog erg druk met afstuderen. En daarna ben ik eerst echt toe aan een lange lange lange vakantie.