Alime Posted June 26, 2017 Posted June 26, 2017 Iemand enig idee wat dit is op de stam van mijn tomaat? Quote
Charly Posted June 26, 2017 Posted June 26, 2017 Heb ik ook bij 1 plant. Is een barst in de stam waar idd worteltjes uitgroeien. Ziet er naar uit. Maar volgens mij heeft de plant er verder geen last van. Quote wees bevriend met kleine dingen
Alime Posted June 26, 2017 Author Posted June 26, 2017 Ze staan in mijn kas van folie. Luchtvochtigheid kan oplopen, probeer met mate water te geven en te luchten. Ik heb 5 soorten tomaten en maar 1 soort heeft er overigens last van. Quote
Glenn1ap Posted June 27, 2017 Posted June 27, 2017 Ik heb dat ook, misschien goed stekmateriaal in september als de ziektes meevallen ga ik het proberen (verwacht ik niet, staan op een redelijk vochtig perceel in vollegrond) Quote
Nedlets Posted June 27, 2017 Posted June 27, 2017 Inderdaad wortelvorming, heb ik zelf ook. Geen invloed op verdere groei of oogst. Quote
Recommended Posts