Jump to content

Foto's van: je oogst

Jorieke123
 Share

Recommended Posts

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Mijn mispels zijn rot en ik heb dus een vergiet vol geoogst voor het recept van de schoonmoeder van Vincent ( @Goldfish )

kwee appel mispel confiture. De pan vol staat op de kachel, volgens mij krijg ik daar behoorlijk wat moes van.

Geen scherpe foto sorry. Ernaast staat een pan met Veldvarkengehaktballen met roofvijg. 

AB76442E-6CAB-45E1-9F9A-75C76A9C607B.thumb.jpeg.2b8eb57016a2fb2afdf8f5f73809be63.jpeg

Edited by appelvrouw
  • Like 2

We verhuren ons voorhuisje https://www.airbnb.com/h/backtothesixties meer weten?  vraag informatie via pb.

Waar de mol is is er hoop!

De konijnen waren losgebroken en die hebben even de raapsteeltjes voor ons geoogst. Makkelijk spul om te kweken maar ik ben er geen groot fan van, dus niet zo erg. Alleen jammer dat ze ook niet van de sla af konden blijven 😏

• Like 1

zo vroeg geoogst @Amrutten ? en de hele stengel, ze groeien normaal nog wat door, je kan ook eventueel de grootste plukken hoeveel je op dat moment nodig hebt, ze kunnen tot het voorjaar blijven staan en vorst vermindert de bitterheid bij sommige rassen.

Edited by redzebra

Zo leuk, zo’n stok met spruiten! 😊😋

Hier zojuist de laatste paprika’s en peppadew geoogst. Kijken of het binnen nog wil kleuren, en anders maar niet. Lust het zo ook, 

Wel bizar hoor, om dat nog te kunnen oogsten. Heb geen kas ofzo, staat gewoon buiten…..

C4070EB9-53C0-4B22-81C1-93578C217C08.thumb.jpeg.9618708718ac56ce1091c669647eaa08.jpeg

• Like 4

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Manlief heeft zojuist de oca's geoogst. Wat zijn ze mooi! Dankzij mulch en ola's hebben ze de zomer prima overleefd, en ze hebben mooie knolletjes gemaakt.

Met dank aan @Goldfish, van wie ik de oca-plantjes/knolletjes vorig voorjaar kreeg.

Ze liggen nu lekker in de zon, binnenkort volgt de smaaktest.

16692890038001408614300578182215.thumb.jpg.b991a463d3d6d2ae451d818688e1af84.jpg

• Like 8