koolrabi Posted September 3, 2017 Share Posted September 3, 2017 (edited) In de aanbieding plantjesbonenkruid (de vaste variant)oregano planten stek appelmunt stek bonte munt zaailingen platte peterselielieve vrouwen bedstro zaadjesstokroos wit, donkerrood en roze (eigen oogst)boerenkool rood (Van der Wal 819B)aardbeispinazie (Van der Wal 505)rode bindsla (Van de Wal nr. 446)Venkel de Florence (Douma zaden)broccoli sprouting early (123zaden.nl) Ik zoek: zaadjes hyssop en andere bijzondere kruiden (krijg hyssop plantje van Ciska)zaadjes van de kleine versie van bepaalde groenten zoals bv. kleine koolsoorten, voor mijn bescheiden groentetuintje Afspraken: Anna:ik geef: een paar plantjes lieve vrouwe bedstroik krijg: zaadjes bleekselderij giant red en paprika earliest red Angela:ik geef: eitjesik krijg: vaste siererwt, zaden mosterdblad en bloembolletjes appelvrouwik geef: zaden oranje paprika en rode zonnebloem avondroodik krijg: jostabes Balkontuinder: ik geef: zaden knolvenkelik krijg: zaden hungarian wax , sweet banana en papaver Charly;ik geef: stekje appelmunt en stek bonte munt, zaadjes paarse zonnehoedik krijg: lavastek, zaadjes cosmea en zaadjes Aji Blanco Cristal (2017) Claudyik geef: paarse peulenik krijg: zaden mooie klaproos, barbarakruid? Ciskaik krijg: stekje hyssop plantik geef: zaadjes zoete tomaat Goldfishik geef: knoflookik krijg: stek rode rabarber Jennekeik geef: plantjes lieve vrouwenbedstroik krijg: epazote gedroogd en epazote gemalen. Zaadjes epazote. Jorieke:ik geef: over gebleven zadenik krijg: zaden duizendblad in diverse kleuren Wortel:ik geef: zonnebloempitten, zaadjes paarse peulenik krijg: zaden muizenmeloen en akelei, stek japanse dwergkwee, en 18 liter emmer met deksel Edited October 14, 2017 by Guest Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna3 Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 Mag ik misschien een plantje lievevrouwenbedstro? Ik heb zaden van abc-kruid/champagneblad, Italiaanse peterselie, peper piment d'espelette of paprika earliest red bijvoorbeeld? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koolrabi Posted October 12, 2017 Author Share Posted October 12, 2017 @Anna3:Ik zal een paar plantjes voor je uitsteken morgen. Ik heb wel interesse in zaadjes van Bleekselderij Red giant. En een paar zaadjes paprika earliest zou ik ook wel willen als je genoeg hebt. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna3 Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 Allebei genoteerd, heb paprikazaadjes genoeg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koolrabi Posted October 13, 2017 Author Share Posted October 13, 2017 Wil iedereen even kijken bij het afsprakenlijstje of alles klopt? Ik ben klaar voor de MTFD 2017. Dat moet wel een feestje worden met ook zo'n goede weersvoorspelling. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts