Jump to content

Wat heb je net gegeten, of ga je zo eten (uit eigen tuin) 2018

Erny
 Share

Recommended Posts

Erwtensoep. Nu al erwtensoep? Ja, want ik had wat varkensbotjes en vlees over.

UET:

2018082415035754371535119245.jpg

Knolselder (nu al 570 g, schoon), herfstprei(tjes), snijselder, winterwortel (nog erg klein), (wedstrijd-)ui.

Nog 21 stuks knolselder te gaan. Als ik krap genoeg plant, gaat minstens de helft dood of schiet door. Als ik -zoals dit jaar- meer zaai en uitplant, dan groeit alles goed en snel. Misschien dat ik dit jaar mijn eigen record van 1539 gram ga verbeteren...

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Komkommersoep, komkommer geraspt, komkommer op brood, gebakken komkommer, komkommerquiche, komkommerthee, komkommersap, komkommer uit het vuistje, spelletje met komkommer ( soo yo long en cristal lemon)

Play Ball!

Linked Image

We verhuren ons voorhuisje https://www.airbnb.com/h/backtothesixties meer weten?  vraag informatie via pb.

Waar de mol is is er hoop!

Gisteren snijbiet.

Eet ik vaker, in pasta of quiche....maar nu heb ik het maar eens gemaakt zoals ik het vroeger thuis at: platgekookt, met gekookte piepers, een balletje gehakt en een lekker juutje.

En dat was verdraaid lekker!

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Eindelijk gaan de snijbonen echt goed van start, dus snijboontjes, rijst, vegan reepjes van de AH gewokt met uien en veel knoflook en veel kruiden, en omdat ik te lui was om zelf saus te maken, babi pangangsaus uit een zakje. Errug lekker!

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...